EsraEse bence çatlak oluşumu ırsilikden ,olacagi varsa ne sürerseniz sürün yine çatlıyor diyor çoğu kadinlar.Ben 3.ayimda basladim sürmeye badem ile hindistan cevizi yagi.26 haftaua girdim 2 3 haftadir da eyupsabrituncerin zeyrinyagli bebek yagini sürüyorum, kaşıntılarim var göbekte ama çatlamadim çoksukur. Ama sonuna dogru ne olur bilemem