Kızlar mayısın 19 20 arası düşük yaptım kesem vardı ve kanamayla birlikte düşmüştü doktorum öyle söyledi ve hazıranın 19 20 gibisine adet olmayı beklerken olmadım ve hazıran bitti temmuzun 1 ine girdik ve hala adet olmadım normal mi adet olamamam ve düşükten bu yanada korunmasız ilişkim oldu hep