Bebeklimm elifnurrrr benimde 3 cm açılma var inşaallah kendi sancım gelirde bende evde çekip suniye gerek olmadan doğum yapabilirim
Bebeklimm elifnurrrr suya girin su hem sancının acısını baya bi azaltıyor hemde açılmayı kolaylaştırıyor
Pinaralper elifnurrrr ay 7 cm acılmıs nekadar guzel cok az kalmıs doğuma coğu gıtmıs azı kalmıs sızın artık kucagınıza alırsınız bır ıkı saate Allah bı avazda cıkarmayı nasıp etsın ınsallah
Ys35 elifnurrrr kilitleniyor musunuz hareket edebiliyor musunuz sancı esnasında be lütfen bana dua edin inşallah bende hızlı açılayım 🤗
elifnurrrr Ys35 dualarım seninle canım ben 4.10 da doğum yaptım Allah’ım sancısız bir doğum nasip etsin inşallah. Sancı gelince kıvranıyosun kitlenmek mümkün değil
Bulutsevdasi elifnurrrr Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin. Yeni doğum yapacak birini bulmuşken soru sormak isterim. Dogum oncesinde beyaz sut gibi akıntın oldu mu ? İç çamaşırıni arada ıslatacak kadar.