elifnurrrr Kızlar kontrolüm vardı 39 haftalığız 4 cm açılma ve sancım var gece 11 de yatışım yapılcak sabaha doğurmuş olurum büyük ihtimal dualarınızı esirgemeyin🥰🥰
Linam6868 elifnurrrr Rabbim sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin insaAllah dualarınızda bizi de unutmayın ❣️😇
Zelsonr elifnurrrr Rabbim su gibi doğumlar nasip etsin inşallah canım benim🤲🤲 Sağlıkla mutlulukla huzurla hayırlısıyla kazasız belasız sağ salim kucağına almayı nasip etsin rabbim 🤲💜💜
Merveyzc1661 elifnurrrr ay canim bizede hayirli ve kisa zamanda dogum diye dua et lutfen rabbim saglikla kucagina alip minnosuna kavusmayi nasip etsin ❤️🧿❤️
Eni Bir avazda doğurmayı nasip etsin Allah🙏🏽☺️ Sağlıkla gelsin bebeğiniz. Kolay bir doğum olur inşallah🙏🏽☺️☺️
elifnurrrr Mervekels ikinci gebeliğim nst 3 sancım var 40 40 60 3 kere çıktı bende az az hissediyorum 4 cm açılma var
elifnurrrr Zelsonr amin tüm annelerimiz sağlıkla alsın inşallah kucağına rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
elifnurrrr bsrshn1215 4 cm açılmam var eve git 11 gibi gel o zamana açılman çoğalmış olur dedi eşyalarım yanımda yoktu zaten o yüzden hemen yatmak istemedim
bsrshn1215 elifnurrrr sancınız nasıl Elif hanım tarif eder misiniz lütfen. 15 20 dk da geliyor demişiniz nasıl bir şey
elifnurrrr bsrshn1215 canım önce belinden başlıyo kasıklarına kramp gibi giriyor şiddetleniyor kıvrandırıyor yani insanı ben böyle sancı olduğunu düşünmemiştim hiç bir ağrıya benzemiyor bu ağrı
elifnurrrr bsrshn1215 sancı geçince normale dönüyorsun hiç bişey yok gibi ama sancı gelince kıvranıyorum resmen evde
Ys35 elifnurrrr kilitleniyor musunuz hareket edebiliyor musunuz sancı esnasında be lütfen bana dua edin inşallah bende hızlı açılayım 🤗
Bebeklimm elifnurrrr suya girin su hem sancının acısını baya bi azaltıyor hemde açılmayı kolaylaştırıyor