Ftmcdl63 Zeyzey97 yok canım tersine devlet hastanesi nin doktoru lekelenmem olduğu icin acilden polikliniğe yönlendirdi
irem Ftmcdl63 yanlıslıkla sana yazmisim canım:) ama olsun bakalım bizde duyarız insallah bana da 3 hafta sonra gel dedi
Meltemcee Ftmcdl63 5 hafta 6 gunlukken duydum canim ben imkansiz deyil ama beklenmeli 6 7 de daha net görülür
SusamTanecigi Ftmcdl63 daha erken Bi hafta ongün içimde duyarsınız kanama alanı için ilaç verdiyse onu kullanın fazla ayakta kalmamaya çalışın dinlenin bol bolda
Deryabelinay Ftmcdl63 ay bazi doktorlar da nasıl konuşacağını bilmiyor resmen bende öyle gitmiştim doktor bana şuan kese var kalp atışı yok 10 gün sonra gel dedi gittim duyduk çok şükür o.doktoru hemen bırakın bence sizi üzmeye hakkı yok
Semanurozgan Ftmcdl63 ben 7+1 de duydum o nasıl doktormus öyle onlara söylemesi kolay ah birde başlarına gelse anlarlar o zaman