Esra-sari aysenunur şekerden dolayı olmuştur fazlalık o zaman. Bnm çocuğun rahatsızlığından dolayı fazlaymış
aysenunur Esra-sari öle mi neyi var acaba çok geçmiş olsun detaylı da bişey çıkmamıştı bizim aslında şeker yüklemesi iyi cıkdı bi başlarda şeker biraz yüksek cıkıyodu
egeninannesiiii Fafula Bende 32. Haftadayim ve su malesef azaldı 😥 Dr havuç suyu ve armut önerdi ben günde 4lt su içmeye çalışıyorum ve her hafta kontrole gidiyorum ins saglikla bebegimizi kucağımıza alırız 🙏🙏