Cansunare NsbLiyazeynep benimde normalde bayram sonrasında 39.haftada olacaktı ama idrarda protein kaçağı filan çıktı bugün bayramdan önce alalım dedi 8temmuzda gün verilecek
Sumc NsbLiyazeynep ben bugün sordum normal istiyorum ancak sezeryan olursa kaçıncı haftada alıyorsunuz diye 39un içinde dedi canım.
atlasinannesii Dmtkblt doğum belirtisimi bilmiyorum ama doktor fazla dolaşma dedi normal doğum olursa sevk gitmek zorunda kalacaksın o yüzden 1 hafta daha sabret gibisinden konuştu