Merhaba kızlar ikinci çocuguma hamileyim 37 hafta oldu planlı sezeryan olcak ama doktorum 14 temmuz dedi 39 haftanın bittiği güne geliyo planlı sezeryan 38 de degilmiydi niye bi hafta gec aliyo kilosuda iyi dedi haftasina göre doktora göre degişiyormu acaba seryan tarihi bilginiz varmı