Duygus97 Seymatatogluozkin kesin öyle olur erken haftalarda insan gelmesin diye dua ediyor sonra da gelsin diye bebekler de ne yapacağını şaşırıyor 🤷♀️😀
Seymatatogluozkin Duygus97 İnsan bılmeyınce zor oluyor yaa şuan gelmesın dıyorum doğru 38gırınce beklıyorum yıne hayırlısı olsun hepımız için
Dolubahar evet Almanya da yaşıyorum burada faklı ilk 3 ay Altan ultrasonla bebeğe bakıyorlar 3 aydan sonra karından bakılıyor ama her gittiğin zaman altan elle bakıyor Kayraninannnesi
Dolubahar Seymatatogluozkin geçmiş olsun benim de ilk gebeliğim Almanya da yaşadığım için buranın sağlık sistemi Türkiye göre değişik 🤷🏻♀️ Hamileliğin başından beri Altan Muayene ettikleri için Alıştım açıkçası 😅
Kayraninannnesi Dolubahar Aaa hiç bilmiyordum şaşırdım burda 37 de başlıyor diye duymuştum hep bende 1 kere çatı muayenesi oldum 37+5 te 🙏
tugbaoztrk Yaseminbyrm Sanırım nst de sancı falan çıkarsa bakiyolarmis herşey normal olduğu için bakmiyolar heralde bizimkine
Seymatatogluozkin Kayraninannnesi Abartılacak kadar degılmış degıl mı ben önce cok korktum hep ne kadar dua varsa okudum pat dıye çatı muayenesi dedıler 😑😑
Dolubahar ilk 3 ay uzun bir ultrason aletiyle Altan afedersiniz içinize sokuyor 😬o şekilde bakıyor 3 ay sonra da normal karından ultasonla baktıktan sonra iki parmağınla Altan bakıyor 🤦🏻♀️Seymatatogluozkin
Kayraninannnesi Seymatatogluozkin önceden söylemedi mi çatı muayenesi şu gün yapacağım diye pat diye hadi çatı muayenesi mi yaptı yani hazırlıklı olun diye önceden söylüyor aslında benim doktorum hatta mesela ben cuma günü gittim o gün yapmadı cumartesi günü yaptı o günde yapabilirdi aslında ve hiç abartıldığı gibi birşey yok saniyelik bir işlem 🙏
Dolubahar Bende bilmiyordum ilk muahede çok şaşırmıştım ama alıştım umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🙏🏼
Seymatatogluozkin Dolubahar Yaaa o zaman çatala çıkmaya alışıksınız ben ıkıncıye cıkıyorum nasıl doğurcam bılmıyorum çok degışık bı duygu aleme ıbret gıbı açmak😂
Seymatatogluozkin Kayraninannnesi Yok canım, benım nst de gecen haftada sancı vardı gönderdı eve dınlen dedı bu haftada cıkınca o yüzden acıle gönderdı acıldede altan bakalım bı duruma dedı Catala cıktım çok utandım en son 5 haftalıkken kese görmek için çıkmıştım😂
Dolubahar Hahaha aynen ilk çok tuhaf ve korkutucuydu ama alıştım valla yapacak bir şey yok😅Seymatatogluozkin