36+4 haftalığım parmak ucu açıklık olduğunu söyledi ebe doktorda nst normal magnezyum ve decavitin dışında demir hapı vermiş sancı kanama suyun gelirse acile gel dedi normal mi bu haftada bu şekilde yaşıyan var mı muayeneye gitmiştim kendimi bir anda acilde buldum ilk kez çatı muayenesi oldum korktum biraz