Taze_gebe rosatue allah allah ilginç ama dimi 🤷♀️🙊 bebiş nasıl kilosu vs yani ne eksik veya yanlış olabilir az su tüketimi mi hareketsizlik vs mi var ? Bunlar olsa bile yone de tek sebep degildir. Belki de hormonal yani odem vs mi acaba
rosatue Taze_gebe bebiş normal. Ödem şişlik yok. Tahlillerde bozulan tek bir şey yok. Ben de anlamış değilim 😂 annem de 22 kilo almış hamileyken herhalde genetik. İlk 3 ay da midem bulanmadı biraz ona bağlıyorum
sclzn Emelaygl amiin insallah bende yapacagım bakalım artık iyi olsunda bebişlerimiz Gerisi de kolay olur insallah 💐
Taze_gebe rosatue töbe ilginç ya 😂 löpür löpür yiyip almayan var, dikkat edip alan var işte her vücut ne kadar farklı
Symazturk sclzn 32. Haftadayım 6 kg aldım 66 ile gebe kalmıştım boyuma göre kilom fazlaydı yani 160 boyum . Kilomun ve yememin çok ileri gittiğini fark ettim geçen haftalarda artık günde bir iki dilim kepek çavdar veya tam buğday ekmeği yiyorum . Siz de öyle yapıp yumurta , sebze ekleyebilirsiniz öğünlerinize. Böylece 7. Ayı kg almadan tamamladım ben
Heather sclzn ekmek arası seviyorsanız eğer 2 dilim tamtahıllı ekmek arasına sandviç yapabilirsiniz hatta instagramda aycainwonderland var çok tatlı bir diyetisyen çoook fazla ekmek arası tarifi var sağlıklı. #wonderrecipie ya da #wonderwich diye de aratabilirsiniz.
Gezegen_00 3 yemek kaşığı yulaf , 1 yemek kaşığı yoğurt , 1 yumurta , az tuz. Karıştır tost makinesine yağlı kağıt koy yağlı kağıtın üstüne karışımı ser sertleşince içine peynir koy ikiye katla ye çok doyurucu oluyor