Ela20 Mervecihan2635 bu çok güzel geniş kullanışlı ama yerim kısıtlı ölçüsü olmuyor yerim olsa çok iyi olurdu çok eşya alır
Eda115354 Mervecihan2635 bizim boş odamız olduğu için dolap şifoniyer ve anne yanını aldık. Sonradan ayırma zamanı gelince montessori yatak alıcaz. Ama bizim tayin gibi bi durumumuz yok. Siz de evin durumuna göre yapın hevesiniz varsa da tayin durumunda ona göre ev tutarsınız 🙃
Mervecihan2635 Eda115354 evet olabilir canım doğru söylüyorsun ona göre ev tutulabilir nasılsa bu çocuğun odası olacak düşününce
Ela20 hamishanne internetten mi bakıp aldınız bende bakayım teşekkür ederim fikir alternatif oldu. Oda yapmayacağım ilk zaman sonrasında dediğiniz gibi dolabını alıp tamamlamak mümkünse iyi olur
hamishanne Ela20 İnternetteki kendi websitelerinden baktım, ordaki fiyatlarla satış noktalarındaki fiyatlar birebir aynı. Satış bayisine boyutlarına bakmak için gitmiştim, gitmeye gerek yokmuş aslında. Websitesinde boyutları detaylı yazıyor, birebir aynı 🙂
Naz_01 karakiz1 joie marka.henüz bebeğim doğmadığı için kullanma şansımız olmadı .eşimle denedik güzel içinde kuş sesi,elektrik süpürgesi gibi sesler var .sağa sola,ileri geri kendini sallayabiliyor elektrikli olduğu için.bence gayet güzel
Snmom Mervecihan2635 pişmanlığım sadece şimdi onu kendi odasına nasıl yatıracağım. Onunla uyuyup uyanmak çok güzel yoksa
Prensesiminyolculugu Mervecihan2635 bizde tayinciyiz kiraciyiz ve bebek daha odasında kalmicak bizimle kalacak oyuzden o gereksiz buluyorum odayı ilk aşamada burdan sonraki gittiğimiz yerde oda yapacağım inşallah ama beşiği de öyle boş boş koymak istemedim duvar kağıdı aldım bir kaç süsleme yapacağım beşiği koyduğum duvar kısmına kızıma özel olacak 😊