Esragnss Mervecihan2635 merhaba bende pArk yatak aldım birde ikeadan dolap alacagım birde şifonyer sadece bu kadar birde halı bizde tayinimize 4 sene var daha ama işte tahta beşik almak istemedim kaldırıp bir yere koyamam diye
Ela20 Mervecihan2635 bu çok güzel geniş kullanışlı ama yerim kısıtlı ölçüsü olmuyor yerim olsa çok iyi olurdu çok eşya alır
Snmom Biz de tayinciyiz ben sağlam bir baza alacağım bir de kırılırsa üzülmeyecegim bir dolap alacağım. İlk çocuk için oda yapmadım Park yatak alıp yanımda yatırdım. Ama pişmanım kendi odasında ya da keşke ayrı oda da yatırsaydım.
Deletedmom27272 Daniay kesinlikle öyle gelişimi için çok önemli , bebek anlamaz diye yapmıyorlar oysaki oda bir birey onunda kendine ait bir alanı olmalı çocukta aidiyet , özgüven , ve başkalarının eşya ve alanlarına saygı duyma duygusu gelişiyor
Daniay Deletedmom27272 Kesinlikle çok haklısınız 6 aydan sonra odasında uyumalı ve hatta gündüzleri bile odasında vakit geçirmeli özgüvenli bir çocuk olarak yetişmesinde çok önemli katkısı var ❤️
rosatue Mervecihan2635 biraz bebeği de tanıyınca, tecrübe edinince ve 2 yaşına doğru onun zevklerini de hesaba katarak eğlenceli bir oda yaparız inşallah ☺️🥰
Bankacianne48 Burcu4135 bn ikinciyi bekliyorum simdiye kadar yanımızda yatıyordu 2.5 yasinda yeni oda yaptım oda artık iki çocuk eşyası falan dolabı almak şarttı bide artık beşikten tahliye edildi 😅😅😅
Mhnds Mervecihan2635 k [url=https://www.hizliresim.com/ho9pugk][img]https://i.hizliresim.com/ho9pugk.jpeg[/img][/url]
Mhnds Mervecihan2635  [url=https://www.hizliresim.com/ie96vmc][img]https://i.hizliresim.com/ie96vmc.jpeg[/img][/url]
Snmom Mervecihan2635 pişmanlığım sadece şimdi onu kendi odasına nasıl yatıracağım. Onunla uyuyup uyanmak çok güzel yoksa
Mervecihan2635 Dilek94- aynen ben de ben de hepsine özeniyorum o kadar çok kafamda tasarlamıştım ki aslında odasını ama son anda ne bileyim bi kararsızlık girdi içime
Aysnn3705 Burcu4135 bnde aynı şekilde park yatak aldım hemen yanıbaşıma koycam gece sürekli uyanacak ynımızda olması en güzeli eşyalarını bnde kendi dolabımın bi kısmına yerleştirdim yer var yeternce
Daniay Ela20 İkea nın 3 çekmeceli şifonyerini aldım oldukça geniş ve çok kullanışlı yani baya eşya alıyor görüntüyü ekledim 🌸
Ela20 Daniay çok teşekkür ederim fotoğraf eklediğiniz için bu modelin adı ne? Alırsam ikeanin İnternet sitesinden satın alacağım biz kuruyoruz değil mi? Kurulumu kolay mıdır?
AsenaEmre Yatak odam müsait olmadığı için oda hazırladım https://www.hizliresim.com/k7c9k34 https://www.hizliresim.com/5b3xqfq https://www.hizliresim.com/cc8b2gx https://www.hizliresim.com/raoasld Ve dolabını şifonyeri ikinci el aldım
Daniay Ela20 Rica ederim 🌸İkea nın hemnes modeli diye geçiyor demonte olarak geldi kurulumu basit ama merak etmeyin