Sevimlianne_adayi bu forumda gebelik bekleyen bir çok kadın var kimi görsem en içten duamı ediyorum ama sizin postunuzu görünce daha bir heyecanla giriyorum postu açarken insallah vardır gebeilik diye dua ediyorum rabbim en kısa sürede nasip etsin inşallah size ❤️ bir yorumda uygulamadan takip ettiğinizi anladım yumurtlamayı.acaba ovulasyon kullandınız mı hiç çünkü uygulama çok yanıltıcı oluyor ovulasyon kullandığım ay 17 sinde yumurtlama gördüm eğer uygulamayı takip etseydim ayın 22 sini bekliycektim ve kaciricaktim yumurtlamayi ve kullandığım ilk ay hamile kaldım sizde bir şansınızı deneyin inaninki çok faydasını göreceksiniz.🌸