umudunannesiii bizde çıkıcaz inşallah yryim eşim çok yorgun ve eli üstü hep toprak toz duş al yemek ye saat 10 oluyor uykusu geliyor hemen patronu erken gelip alıyor ya kıyamıyorum beni de bırakmıyor tek bide köpek fobim var korkuyorum burada köpek parkı var o yüzden tek de istesem gidemem ki