umudunannesiii Kızlar eğer normal doğum olursa 75 günüm falan kaldi ve yürüyüşe basliym diyorum hatta geç kaldığiminda farkndaym😂 günde kaç saat yürüyorsunuz genel olarak ya da hergun mu yuruyosnz
Aksoyanne umudunannesiii ben çoktan başladım ama artık yoruluyom işim oluyordu çarşıda 8 bin 10 adım attığım oluyodu
Elfelf475 umudunannesiii ben 22. Haftadayım spor ve yürüyüş hepsine başladım ne kadar hareket o kadar iyi diyorlar 😁 ama tabi dinlene dinlene 🌸
Mom8899 Hayalplt 24. Haftadan beri günlük 10.000 adım atmaya çalışıyorum, olmazsa 5.000e tamamlayıp eve dönüyorum 😅 her gün çıkamazsam 2 günde 1 kesin yürüyüş yapıyorum, şükür ağırlaşmadım yürüyüşün faydası sanırım ☺️
umudunannesiii Aksoyanne 8 bin mi maşallah Ben mahallede az yurusem yeter diyordum yetmez mi acaba yarm saat flan
Aksoyanne umudunannesiii mahallede bnde bu kadar yürümüyorum hele şimdi daha çok yoruluyorum ama işim oluyo çarşıda adım sayara Bi bakıyorum binlerde adım
umudunannesiii Aksoyanne smdi adım sayari indjrdjm evde denedm yürüdüm ama adımda ilerleme olmadı nasıl oluyor acaba uygulamayı cozemedm
Deletedmom93428 umudunannesiii vallaha be yürüyordum ama şu 2 3 haftadır aşırı sıcak markete bile inmiyorum sıcaktan sağlık ocağına gidip geliyordum zaten hergün bu sıcakta o yeter diyodum🤣şimdi gitme faslı bitti akşam çıkıp yürücem mecbur 🤷♀️🤣
Elfelf475 umudunannesiii tembellik yok gece 11 de bile yürüyoruz eşimle bir şişe su alın çıkın gitsin sokaklarda geziyoruz öyle boş boş 😁
umudunannesiii Deletedmom93428 nrmd doğum istedgm için yürüyüş yapmak zorundayım bende çok terliyirm ama mecburuz😂
Kuyumcu umudunannesiii valla 30 haftaya kadar hergun en az bır saat bazen 2 saatı gecıyırdu ama 30 dan aonra erken dogjmdan oturmaya basladım bes haftadır yurumuyorum
umudunannesiii Mucize_ ben adım sayari indjrdjm az önce Evde denim bkalm çalışıyor mu uygulama dedm ama ilerleme olmadı nden acaba
Kuyumcu umudunannesiii yok canm yuruyusle alakası yok suyum azalmıstı ama duzeldı bıraz daha sımdılık
Young_mother umudunannesiii valla ben yeni hamileyim 8+5im şimdiden başlıyorum yürüyüşe çok sinirli olduğum için anca sakin kalıyorum yemekten sonra eşimle 30 dk yürüyoruz o da işden geliyor o yorgunlukla yürüyoruz