Burcu3506 KkubraOz canım yumurtlamadan beri göğüs ağrım geçmedi ara ara dikenler batıyordu bugün de adet sancısı oldu hafif bu kadar
KkubraOz Burcu3506 ay ne güzell bol bol dua et bize de bende böyle buraya yazmak istiyorum artık hamileyimmm diye 😍 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😇
GulcanDongel Burcu3506 benim adet üç gün gecikti kan vermiştim 1333 çıktı ikizlere hamileydim sizin kaç gün gecikti.
Hilal0696 GulcanDongel benimde 4 gün gecikti 1668.92 çıktı ilk kontrolünüzde anlaşıldı mi ikiz olduğu
minikprensimmm123 Burcu3506 Hadi gözün aydın canım bende adet günümde test yaptım pozitif çıkmıştı bir gün sonra kan verdim 1186 çıkmıştı benim ki de ama keseyi göremedi 4042 de kesesi gözüktü kesen gözükmezse endişe etme stres felan yapma
Mom54755 Burcu3506 hayırlı olsun gözünüz aydın Rabim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲darısı benim gibi isteyip de olmayanların başına inşallah
GulcanDongel Hilal0696 o değerle kese görünmedi üç gün sonra bidaha gittim öyle kesinleşti iki kese vardı. Herkesin aynı olacak diye birşey yok benim ikiz gebelik olduğu için yüksek çıkmıştı.
Tugbamete Burcu3506 hayırlı olsun çok sevindim Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah. Sağlıkla kucağınıza alacağınız günleride görmenizi dilerim 🙏🏻🌸