Asel4220 nadiren bende de oluyor doktora sordum. Dinlenince geçmezse gel hemen dedi. Ama çok şükür hiç o kadar şiddetli olmadı. Böyle adet olacakmışım gibi kesik kesik arada oluyor ayakta çok kalırsam falan. 2 3 dk içinde de geçiyor Detaylı da belli olmasa hayatta anlamazdık yani kanamam falan da hiç olmadi çünkü benim çok şükür. Sizde dikkat edin ağır iş yapmayın biraz zorlanırsanız hemen dinlenin.