Tomurcuk18 Semisko Kafasına göre sağlıksız dedi. Normalde 1,5 yada 2 kat artması gerekiyor benim 2 katından fazla arttı ona rağmen sağlıksızdır dedi. Bu sağlık ocağındaki doktorlar nasıl doktor olmuşlar anlamıyorum 😖