tgba22 her muayenede nerdeyse farklı doktora gittim hepsi aynısını dedi detaylıya da gidemedim maalesef eşyayı da beşiği beyaz aldık kıyafetleri de krem ve beyaz sarı renkler aldık şuanlık öğrenip hemen almak istiyoruz ama her gitmemizde kapalı diyorlar 😓