Halenur-42 tamam anlarım da benim halkımla da eşit seviyede olmalarından benim yararlandığım olanaklardan eşit seviye faydalanmalarına karşıyım. Ya ben bu imkanlardan faydalanmak için sigortalı işe giriyorum sigortam yatırılıyor ya en asından vergi ödüyorum nasıl ben bu kadar devletime ödeme yaparken benle aynı olanaklardan faydalanılıyor. Olmasın demiyorum ama halkımdan fazla Suriyeli var. Bu işte bir tezatlık var çok fazla hem de