MomHero2 Deletedmom9823 3 sene geçti üstünden hiç belli olmuyor sadece ben biliyorum ki orda bir iz var dikkatli bakınca gözüküyor. Doktorum bana yara izi kapatması için bir jel yazdı 3 ay kullanınca hiç iz kalmaz dedi ama ben düzenli değilimdir bu konularda geç oldu sadece
Miiray Deletedmom9823 2 ay önce doğum yaptım ve malesef izi kaldi üzerine bı de çatlaklar kaldı biraz da gobiş🤦
Arenn cok silik incecik kaliyor rahatsiz edicide degil hic iylestikce gun gectikce kuculuyor dikislerde
Alone Deletedmom9823 ilk doğumumu yapalı 4 sene oldu izi kalmadı. İkinciyi yapalı 2.5 sene oldu az da olsa var. 25 haftalığım 3.sezeryanım olacak umarım geçer hepsi 😂