Deletedmom9823 Günaydın kızlar bişey merak ediyorum sezeryan artık çok gelişti iz kalmıyor falan diyorlar son 1-2 yılda sezeryan olanlarda iz kaldı mı ? Kalıyor mu yada?
Aslielis İz derken kuzum zaten estetik dikişle dikiliyo iz çok az yani zaten dikile dikile küçülüyo kesilen yer yani dediğim gibi bak ben 7 yıl önce olmama rağmen bunu söylüyorum
marbling10 Deletedmom9823 silik ama iz var yani karnımı gören sezaryen olduğumu anlar. Lakin tam çamaşır hizasına geliyor tamamen çıplak olmadığınız sürece kimse görmez
marbling10 Sevilay2855 daha yaranız bile iyileşmedi nasıl yok olabilir ki? Şişkinlikten dolayı farketmiyor olabilirsiniz belki
marbling10 Deletedmom9823 evet aynen öyle 🙈 açıksan bikini de kapatır, silik halde kalıyor zaten çok büyük bir görsel bozukluk değil. Ama tamamen sıfır silinmiyor
aselnannesi Deletedmom9823 ablam oldu 3 ay önce çok hafif bir izin kaldi madecasol diye bir krem var o kapatıyor izleri emzirirken kullanılıyor diye biliyorum doktoruma sorup sürmeyi düşünüyorum