300917 günaydın, benimde ikili testte riskli çıktı ve doktorum Nifty testi önerdi. Hangi şehirde ikamet ediyorsun bilmiyorum ama biz büyükşehirlerden birinde olmadığımız için süreç biraz daha yavaş ilerledi. Kanı verdikten sonra 18 gün bekledik. Ben burada okumuştum kan örneğini verenler firmayı aramış bilgi almış vs. ama biz sabır ile bekledik. Ve şükürler olsun ki sonucumuz temiz geldi. Şuan 30. haftadayız. Bebeğim gayet sağlıklı. Ümit ederim ki bebeğinin sağlıklı haberini en kısa zamanda öğrenirsin 🙏🏻 Bu süreci yaşayan biri olarak tek tavsiyem lütfen moralini yüksek tut. Sen ne kadar üzülür ve stres yaparsan o yavrucakta etkileniyor. Stres yapmama o kadar pişman oldum ki, hissediyordum bu stres bebeğime de yansıdı. İnşallah güzel haberlerini burada bizimle paylaşmak nasip olur 🙏🏻🙏🏻