[silindi] tamamen aynısını yaşadım. Bu haftalarda yavaşlaması normalmiş, biz de önde önde gittik hatta bazen 3 hafta, şuan 37 haftalığız ve haftasında tam.. Önce başka bi doktorın ölçümünde göre hiç gelişmemiş göründü, (3 haftada ancak 300 gram) başka bir doktorda ölçümler tamamen farklı çıktı, ona göre de her şey olması gerektiği gibi gelişmiş ve tam haftasında.