klebsiella aslında nst deki sancı olayı anlık gelişen bişey. Benim arkadaşım bebek hareketsiz deyip hastaneye gitti 0- 10 arası çıktı sancıları uyuyo sorun yok dedi doktoru. Ertesi gün nişanı geldi , o gecede dayanılmaz sancıyla gitti nst de doğum sancısı başlamış kararı verilip doğumu gerçekleştirdiler 🤰🏻🙋🏻♀️