Bi kitapta okumuştum. Bütün hamiş anneler yapabilir bunu. Bebeğinizin sağlıklı bir sekilde dünyaya gelmesi için elinizi karnınıza koyun. Hz. Fatıma (a.s) annemizin ruhuna 1 fatiha okuyup hediye edin. Ve içinizden nasıl geçiyorsa dua edin bebişinize. Gün icinde aklıma geldikçe yaparim. Sen de yap canım. Rabbine sığın. Rabbim ol derse oluverir. Onun gücü herseye yeter. O herşeye kadirdir. Bebeğini senin rahmine koyan da o, onu sağlıkli bir sekilde dünyaya getirecek olan da o. Bebeginle konus. hem sana moral olur hem ona güc olur senin sesin