Haklısın canım ilk sen öğrenince ne yaşadınsa bende öylryim çünkü dokyorum bana bant demedi sadece bağ dokusu gözüküyor dedi haftaya gelince tekrar bakıcaz seni başka bir yere yönlendircem duruma göre dedi bnde hastaneden çıktıktanbsonra normal bişi yokmuş gibi geldi sonra akşam otururken eşime sordum ne bağlıydı falan geçerli isim kulanmadı dedi bnde merak ettim akşam numarasını buldum yazdı daha sonra internete baktım ne yapacağımı bilemedim her insan bir olmuyor bu güzel düşülerin için teşekkür ederim cnm net bi açıklama yapmadığı için blki böyle olmuş olabilirim….