depsizoo beysenyil Benimki biraz daha beklesin erken benimki istanbula gidem temizlenem sonra gelsin istediği gibi bayramdan sonra yani 😂
GLshkrasln depsizoo bizim de son 44 gösteriyor ama sezeryan olursa 2 Ağustos dedi doktorumuz bakalım nasıl gelecek😌