Duygus97 bende öyle düşündüm hep bayramdan sonra da yeni tayin yerimize gideceğiz ve ben daha evi toparlamadım 🤦🏻♀️ Doğsun toplarım dedim kaldı öyle 😂 eşim de doğuda sınır görevi yaptığı için 15 temmuzda orda görevi bitip gelecek, doğum da 16 Temmuz görünüyor. Bir yanım doğumu tetiklemek için herşeyi yap diyor diğer yanım da eşini bekle Beyza o sana destek olur doğumda diyor 😂