Mom0871 merhaba canım bnde senin gibi sürekli buz yiyordum soğuk su soğuk içecekler içiyordum gece yatamıyorum hatta üstümü ıslayıp ıslayıp yatıyordum ama bir haftadır gribim boğazım çok kötü ağrıyor burnum tıkalı nefes zor alıyorum korktm korona mı oldum diye test yaptırdım negatif çıktı ama o sonucu bekleyene kadar ne kadar dua ettm korktm korona olursam bebeğe de geçerse diye snra kbb gttm sinüzit olmuşsun dedi bebeğe geçer mi dedim geçmeden önce önüne geçmemiz lazım dedi ilaç verdi yani gerçekten bebeğe geçiyor muş böyle yaptıklarımı anneme dedim annem kızdı üstün ıslanıp yatılmaz dedi soğuk su içme dedi çocuk anne karnında hasta oluyor Allah korusun kötü sonuçlar bile olabiliyor muş bir haftadır dua ediyorum korkuyorum bebeğime geçmesin dye artk ne soğuk su içiyorum ne buz yiyorum ne de üstümü ıslayıp yatıyorum büyüklerimiz bişey diyorsa gerçekten varmış bir nedeni o yüzden yapma canım ben bu hatayı yaptm bnde ilk başta bana diyenlere inanmıyordum ama bu gribi çekiyorum o kadar zor bişey ki inşallah bebeğime geçmeden biran önce bu gribim geçer tek isteğim bu ☹️🤲🤲sende yapma canım benim bebeğin için bazı şeylerden fedakarlık etmek lazım bnde bunu yeni anladım benim yaptığım hatayı sende yapma ılık su iç napalım herşey bebeğimiz için biraz sabredelim 🙏🤗