1PrensAnnesi Burcuk 3000mi 😳 nerden yapıosunuz alışverişi bu denli ucuza halledebildiniz acaba? Marka mekan öğrenebilirmiyim?
Burcuk 1PrensAnnesi gereksiz bi şey almayarak galiba ..mesela oda yapmadım park yatak yeterli geldi . Kıyafetleri hediye bekliyorum 260 tl şik bi alışveriş yaptım battaniye bez body pijama vs indirimden aldım . Arabayı direk baston + anakucağı alacağım gibi gibi
Burcuk 1PrensAnnesi siz ne yaptınız neler aldınız ne kadar tuttu ? Marka olarak e bebek lcw aldım kıyafeti. Kremler mustela olacak şampuanı öyle .. bezi prima yeni Doğan . Tek kullanımlık alt açma bezi aldım. Park yatak Kraft düşünüyorum araba chicco .. zaten En pahalıları araba.. sonra yatak. Birde süt pompası .. Bir de kıyafetleri 0-3 değil 3-6 6+ tercih ettim. 0-3e Hediye ve hastane çıkışı yeterli oluyormuş. Hatta çoğu kişi hastane çıkışını 1 hafta giydirebildiğini söyledi.
1PrensAnnesi Burcuk benim sırf aldığım oda 3000tl tuttu kıyafetleri genel olarak mothercare,soobe,trendyol,chicco unibaby set prima bez filan sepet beşik ana kucağı pusette ayrıca 1200 tuttu
Burcuk 1PrensAnnesi herkesin evi düzeni farklı. Benim evime belki anne baba gelecek o yüzden oda yapmayacağım zaten Bebek 5-6 ay başka evde kalacak ..sonra Eve geldiğimizde de dedesi anneannesi olursa onların odası çocuk odası dolap ve yatakları var. He bakıcı olsa bile oda yaptırmazdım saçma geliyor bana bebeğe oda işi .. en fazla perde ve halı alırdım alırdım Galiba. Biri uyku için diğeri de yerden soğuk gelmesin diye
1PrensAnnesi Burcuk bişey demedim ki çok ucuza halletmişsiniz dedm farkındaysanız marka filan istedim ben neden bulamıorm diye yoksa ev düzen işi tabiki başka başka oluyor bana görede oda önemli bi kavram orası onun düzeni hayatı oluyor saçma denmemeli👍🏻
Burcuk 1PrensAnnesi a yok ben tartışma çıkaracak bi şey yazmak istemedim yanlış anlamışsınız 🙂 yoksa instagramdan görüyorum anneler çok hevesli oda konusunda ve çok güzel oda yapanlar var. çocuklarıyla birlikte Huzurla sağlıkla yaşasın kullansınlar inşallah. Zamanı gelince bende oda yapacağım inşallah ama önce bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım 🙂))