cemileanlar Nhrdrn85 hadi inşallah hayırlısı ile doğurursunuz darısı başıma o kadar sancı çekiyorum ki biran önce temmuz olsun da dogursam hayırlısı ile diyorum😢
Nhrdrn85 cemileanlar zaman cabuk geciyor bende gecmeyecek sanirdim 🙂 ilk zmnlar benimde sorunlarim vardi ama sonradan kalmiyor, birtek son 3 hafta zorluk var tekrar..insalla saglikla alirsiniz sizde🙂
Brnumut Şafak 9. Oğlumuz olacak nasipse. Ya çok stresliyim. Gel artık oğlum diyorum ama tık yok. Sakinleştirici bitki çayı içebiliyor muyuz acaba. Evde terör estiriyorum resmen. Sakinleşmeye ihtiyacım var🙁
cemileanlar Nhrdrn85 amin canım benim inşallah bu benim 3.bebisim olacak fena kusma ve sirt ağrım vb.sorunlrm var allah herkese sağlıklı bir doğum nasip etsin
Baharymk Şafak normalde 7 ama belli olmaz bu işler🤗 Kız olucak nasipse normal doğum görünüyo son dk ya kadar ne olucak bakalım..