Aynur-13 Sedakbyk bende 30.haftamdayım şansıma bu kaçıncı hastane ve doktor değiştirişim bilmiyorum nerdeyse bütün anadolu yakası devlet hastaneleri dolaştım inşallah bu sefer memnun kalırım
mdnkrdmr Merhabalar bende Pelin hocaya aldım randevu. Benim ikinci gebeliğim ama ilk defa devlet Hastanesi’ne muayene olucam. Dua ediyorum pozitif doktorlarla karşılaşirim diye
Aynur-13 mdnkrdmr inşallah ya yani yorumlardan dolayı çok endişeliyim ama şansımı da denemek istiyorum
Yamacin-Annesi Aynur-13 bende haftaya Çarşamba ilk defa gidicem ama yorumlara bakılırsa gitmeem gibime geliyor
Seref Aynur-13 doğum için ümraniye devlet de temiz diye duydum. Bir de esenler kadın doğum orası çok temiz diye duydum. Zeynep kamil değil ama, gerizekalılar sinirleniyorum aklıma geldikçe