Aynur-13 ben gittim kan tahlilleri için, detaylı ultrason için. Hocalar yok, sana bakan doktorlar asistan. İlgisiz, baştan savma iş yapıyorlar. Bilgilendirme 0, sana bişey anlatmıyorlar. Sorduğunda da niye sordun diye suratına bakıyorlar. En son muayenede kan ilacı yaz dedim adam “ben yazamam git aile hekimine” dedi. Bu uslupla konuştu. Küfredecektim kendimi zor tuttum ki ilaç yazması gerekirdi. Gideceksen susma onlara karşı. Sadece biri değil toplam 4 farklı asistan çıktı karşıma hepsi de aynıydı. Özelde takibim yapılıyor. Allah devlete düşürmesin hamileleri, herkese imkan versin. Detaylı ultrason fena değildi. Perintolog asistana devretti onla beraber baktı. Sonuçta eğitim araştırma hastanesi, asistanlar tabi bakmalı ama böyle tepeden tavırları, baştan savma muayeneleri kabul edilir değil. Ben artık kan tahlili için de gitmiyorum. Çünkü doktorumun istediklerini "“gerek yok bunlara”" deyip tahlil istetmedi asistan. Dvit, B12 ve idrar kültürüne nasıl gerek yok der aklım almadı. İnsanları hakir görüyorlar benim gördüğüm. En son gittiğimde tavırlarına karşı doktor olduğumu cahil olmadığımı davranışlarının da yanlış olduğunu söyleyip çıktım. Ben de dışarıda tahlile para vermemek için devlete gidiyorum, yoksa gidilecek gibi değil. (Doktor derken hekim değilim, doktor mühendisim)