Zgenes Kızlar benim bat 12 temmuz gelin beraber bekliyelim 😊 Allah isteyen herkesin gönlüne göre sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤗🤲
Afifeelif Zgenes benim de bat 12 temmuz.. bu ayı çok verimli kullanmadım ama bakalım hayırlısı olan olsun hakkımızda🤲🏻🤲🏻😊
suudamlasi Kızlar benimde 18 Temmuz bu ay ikinci kez çatlatma iğnesi vuruldum. İnşallah bu ay hepimiz için hayırlı olur. Ve hayırlı sağlıklı ömrü bereketli Salih evlatlar verir rabbim hepimize.
Mortaleks1 papatya56 arada bir karın ağrım oluyor sıcaktan sürekli soğuk şeyler yiyorum bir de aç karınla adam akıllı yemek yediğim yok 1 haftadır üşütüyorum herhalde diyorum ama şişen bulantım bile var hfksşa yani yine aynı sebepten büyük ihtimal 😂😂
wills Zgenes benim 7 temmuz gibi beklenen. Normalde adete 10 gün kala başlar adet belirtileri. Dun progesteron seviyesine baktırdım 28,42 çıktı. Bu ne demek sizce? Yumurta kalitesi mi iyi demek🤔
suudamlasi wills canim coook cok iyi demek yani bildigim kadari ile benimki hep 20 cikiyor doktorum onada cok iyi diyor normal de 5 ile 10 arasına normal diyorlarmış
suslubocu Benim bat 14 temmuz uygulama takvimine göre ovulasyon gününde şeffaf akıntı ve kahverengi lekelenme oldu sizce ne olabilir? Böyle olmuyordu daha önce.
suudamlasi suslubocu canim şeffaf akinti yumurtladiginin ve sanırım yumurtanın catladigina işaret. Ama lekelenme de oldu diyorsun yerleşme kanaması yaşamış olabilirsin. Çoğu kadında oluyor bu insallah tutulmuştur yavrun sana hayirli haberler ver insalalh 🤲🤲
wills suudamlasi ayy ben yanlışlıkla 18. günümde test yapmıştım 4.37 filan çıkmıştı. Bildigin karalar bağladım. 21. günü tekrar verdim 28 çıktı nasıl moralim yerine geldi, cok sağol canim benim 🥰🥰🥰
papatya56 suudamlasi Canım 8 gün önce yumurtlamayı gördüm bugün Akıntım oldu baya Adetime 12 gün var hamilelık belırtısı olabilir mi
suudamlasi papatya56 canim bazi insanlar hamileliklerini cok fazla akıntıyla öğreniyorlar umarım seninde öyledir hayirli haberler ver insallah 🤲