Rumeysare iki yıl oldu çizdireli o kadar memnunum ki yazın bir de maske ve gözlük takarak geçirseydim cinnet geçirirdim herhalde. Kendime yaptığım en büyük iyilik. Zaten 15 dk sürüyor operasyon. İki-üç gün biraz gözde yanma oluyor. Hani acı soğan doğrarsınız da böyle sulanır gibi yanar ya öyle bir his hemen hemen. Ardından süper iyileşiyor. Bana doktorum bir hafta ışıklı ortamı yasakladı.Tlf ile oynanamı da yasakladı.ve banyoyu yasakladı.kaynak gözlüğü gibi birşey verdi çok mecbur kaldığın zaman ışıklı ortamda bunu kullan diye. Zaten Doktor damla veriyor. İki tane belirli saatleri vardı bilgilendirici bir kağıt ile, Oradaki saatlere bakarak damlattık. Bir ay kaşıma gözünü dedi. Eğer kaşınırsa soğuk kompres uygula dedi ama benim çok kaşınmadı.