Ben 2017 Eylül ayında dünya göz hastanesi de oldum ameliyatta hissetmiyorum zaten uyanıksın ama bir damla damlatıyolar uyuşuyo ameliyattan sonra ağrı kesici iğne yaptılar 2 3 saat sonra ağrımaya başladı yarım saat ağrıyı çektim o şekilde uyuya kalmışım 1 saat sonra uyandım ağrı felan yok ondan sonra da hiç ağrı olmadı zaten çok şükür ablamda ameliyat oldu onun ki hiç ağrımadı mesela sonrasında bir tek damla kullandım hap felan yok yani