Teşekkür ederim hepinize 😁 ben dayanamıyorum almak istiyorum geçen gün avent biberon seti gördük indirimde eşim al dedi erken diye almadım cinsiyet bir hafta sonra belli olur diye düşünüyorum. Annem ve kayınvalidem 7.aydan sonra toplu alalım çıkar hepsini 1 2 günde alırız daha erken diyor bilemedim ben de ama sanırım dayanamıyorum alıcam bir iki bişey 🥰