Kızlar merhaba bugün doktor kontrolümüz vardı normal de 29 haftalığım ama ultrasonda bebeğim 32 haftalık gözüküyor boyu haftasından ileri ilk günden beri zaten uzun boylu bir bebek olacağını söylüyordu doktorlar. Kilosu 1650 baş ölçümü de normal sadece biraz büyüklük varmış ama sorun edilecek bir şey yokmuş. Doktorum her şey yolunda dedi adet tarihime göre olan haftayı takip etmemi söyledi bir sorun yokmuş her şey yolundaymış aranızda benim gibi olan var mı bebeğimin kilosu nasıl sizce ne yapmam gerekir tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkür ederim şimdiden ☺️