Sadis1 Ben ilk gebeliğimden 3 ayda başlamışdı dokdor bu gebeliğimde başlatmadı erkenmi diye düşündüm 6 sında kontrolum var suan 11. Haftamız ama başlasammı diye düşünüyrm dokdorumu beklesem bildmedm