Rabianur53 Sadis1 14. Hafta da başladım doktorumun tavsiyesi ile. Decavit yerine direk balik yağından başladı.
Valide Busraa_1 doktoruma danıştım kullanabilir miyim diye kendim oda uygun gördü canım zaten yumurta felan çok midemi bulandırıyordu o yüzden iyi oldu
Busraa_1 Valide iyi bakalım cnm çok şükür bende bulantı yok yiyebiliyorum bende bir sonraki kontrolde sorarım doktora gidince de bütün soracağımız şeyleri heyecandan unutuyoruz 😅😅
QOH Sadis1 valla ne kadar erken o kadar iyi.Hatta gebelik yoksa da kullanılmalıymış düzenli balık tüketilmiyorsa.Tek bildiğim balık yağı alırken en yakın ğeetilmiş olana ve soğuk sularda yaşayan balıkların yağından elde edilmiş olması.
Seranad Sadis1 ben 30 da başladım normalde balık yiyorum ama son zamanlar yiyemedim hiç doktora sordum öyle aldım yoksa doktor vermemişti.