Leylaakcay @Yarenbozbahce2 erken tabi daha 23 haftalık sınız 23+6 yız yeni yeni hissetmeye başladım milletin dediğine bakarsan
[silindi] Yarenbozbahce2 ilk gebelik 16 20 arasi hissedebilirsin cnm cok erken onu diyen korkutmus sizi
Asyaoguz Bende senin gibi 13 haftaligim doktorum 1,2 aya anca hissedersin dedi . Hareketlerini şuan hissedemeyiz
Toprak_hira59 Yarenbozbahce2 bende 13+4 teyim dun ultrasonumuz vardi kipir kipirdi ama ben hissetmiyorum tabi 😂 daha cok kucuk en erken 18 haftalarda hissetmeye baslariz
Dilangunes Yarenbozbahce2 Bacım 22 haftaya kadar net hissedilmiyor ha ben kendimi söylersem 36+0 oldum ve bebeğimi hâla adam akıllı hissetmiyorum günde 1 2 defa oda hafif kıpırdıyo gözükmüyo bile doğru düzgün her hafta acildeyim hamileliğim boyunca bebeğim çok hareketsiz anlam verilmiyor