Melis406
Genelgede sağlık bakanlığı ve mit çalışanları hariç .. şeklinde yazıyor. Hemşireyim, müdürüm aradı iznin devam ediyor çalışmayacaksın diye. Ama diğer arkadaşlarımı çağırmışlar işe. Anlayamadım .. eğer gebe halimizle hastanede biz çalışmaya devam edersek ve diğer kamu kurumları izine devam ederse büyük haksızlık