Hatice-93 Kızlar ilk hamileliğim ve park yatak mi alsam karyola mi bilemedim karyola modelleri inanılmaz güzel ama kullanışlı olmuyor diyorlar park yatak daha çok kullanırsın ve daha kolay toplanması diyorlar siz neler aldınız?
YunSer Hatice-93 bebesi oda yapacaksanız eğer büyüyebilir yatakları tavsiye ederim 4 yasindayiz ve 1 senedir normal yatak olarak kullanıyoruz. Ama eğer anne yani olacaksa ben beşik almıştım hiç tavsiye etmem kaldı başıma 🤣🙈 park yatak olsaydı kaldır topla küçücük olsun 👍
dlnyny Hatice-93 tercih meselesi ben oldum olası park yatak sevemedim ama seveni tercih edeni çok. Ben mobilya beşik aldım 0-5 yaş için uygun diyorlar ama 3 yaşına kadar kullansa yeter benim için. Bizim ki anne yanı da oluyor yeterince de büyük ilk zamanlar yanımda zamanı gelince de odasına atacağım bir beşik.
YuvarlanamayanPandaa Hatice-93 hiç tereddüt etmeden park yatak derim oğlumda 4 yaşına kadar kullandım tatile olsun şehir dışıma olsun giderken bile götürdüm hemde çok güvenli geliyor bana kızımdada park yatak kullanacagım inşallah
Ela20 Hatice-93 görünüş olarak estetik olarak karyola beşikler iyi geliyor insanın gözüne daha hoş geliyor fakat kullanış açısından park yatak tercih edeceğim.
Hatice-93 YunSer park yataği oneriyorsunuz ozaman bende karyola çok beğeniyorum fakat çok kullanılmıyor diyorlar öyle mi bilemedim 😊
Tgbkrm-21 Hatice-93 ben de çok istiyorum karyola yatak ya ama herkes park beşik daha iyi diyorlar aşırı kararsızım cunku görünüş olarak karyola besikler daha güzel geliyor bana birde simdilik oda da yapmiycam
Hatice-93 YuvarlanamayanPandaa evet çok haklısınız sanırım oy birliğiyle park yatak alacağım yorumlara göre 🤣
Hatice-93 dlnyny yaa öyle mi hayırlı doğumlariniz olsun insallh sağlıklı şekilde alırsınız bebeğinizi kucağınıza 🥰varsa resmi atar mısınız bakım yatağa
Hatice-93 Tgbkrm-21 bende şimdi dediğiniz gibi oda yapıp yapmamakta kararsızım erken gibi geliyor çünkü bebek çok küçük bunu anlamıcak durumda ama yinede kararsızlık beni öldürecek 🤣2 ayım kaldı ama hala bebeğimin yatağı yok
Hatice-93 dlnyny aminn inşallah çok sağolun 🥰 yaa çok güzel 🥰nereden aldınız fiyatı nedir birde kaç yaşa kadar kullanılıyor çok soru sordum ama 🤣
dlnyny Hatice-93 trendyoldan aldım indirim de 800 tl idi. Markası heyner beşik. Renkleri ve çeşitleri var bakabilirsiniz. 0-5 yaş uygun diye biliyorum. Rica ederim ne demek istediğinizi sorabilirsiniz😌😌
YuvarlanamayanPandaa Hatice-93 ben öyle marka falan takmıyorum oğlumdada öyle metal profil olsun zaten sağlam olur letgodan çok güzel buldum hemde uyguna oraya gidip bakacagım bu gün☺️ Çünkü marka diye 900-1000 tl vermek saçma 3-4 yıl sonra kullanamayacak sonuçta ve markada marka olmayanda aynı naylon kıumaş metal profil yani
Hatice-93 Ela20 evet genel olarak anne adayları böyle düşünüyor sanırsam gönlü karyola beşik de ama aklı da park yatak da 😊
Hatice-93 dlnyny çok güzel fiyatı da baya iyimis bir bakayım dediğiniz gibi çok teşekkür ederim evet bende 4 5 yaşa kadar istiyordum 🥰