Hamideekoc Rosaa21 mmm gerçekten çok uygunmuş ne yazıkki istanbuldayım ben ve bu cuma gidicem ikili teste bakalım cinsiyet netleşir umarım
Rosaa21 Hamideekoc haber verin bizede 😌 aslında diyarbakırda da çok pahalı yerler var ama uygun diye bunu tercih ettim
haticerale63 Rosaa21 Ben Aralık Annesi olucam İnşallah 😍 14 Haftalık iken gittim kıza benziyo dedi 15 Haftalık iken gittiğimde erkek deid Bi dahaki kontrolüm bayramdan sonra bakalım nolcak 😁😁
gage 12+1 de gittim benim doktorum da kıza benziyor dedi.sanirim erkek olunca kesin diyorlar, kız olunca belki saklamistir diye benziyor olabilir diyorlar.🌺
Rosaa21 gage erkeklerde kesin değişmiyormuş bende duydum banada erkege benzetti 12+4 te sağlıklı olsunlar da 🤷♀️