Papatya2768 Rosaa21 ben bu hafta gittim 11 haftalık çok küçük dedi. Haftaya ikili test yaptıracağım o zaman belli olabilir dedi bakalım inş gösterir. Çok merak ediyorum 😬
Rosaa21 Papatya2768 ben hastaneden dönüyorum bir bakmışsın erkek olmuş dedi şaşkınım 😂🙈 bir kızım var o yüzden çok mutlu oldum
Banuka Rosaa21 aa iyiymiş ucuz.Ben de özele gidiyorum da kan tahlilimi devlette yaptırdım ikili için devlete gitmeye gerek yok o zaman.Hemen çıkıyor mu sonuç?
Hamideekoc Rosaa21 hangi hastaneye gidiyorsunuz benim ikili teste 570 dediler ve 1 haftaya çıkar dediler
poyrazinannesi3547 Rosaa21 Bende 12 +5 olcam yarın 2li teste umarım ögreneblrm cinsiyetini koku hassasiyeti var tatlıdan çikolatadan tiksindim ben erkek eşim kız hissediyor Rabbim hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 😍😍😍
Rosaa21 poyrazinannesi3547 amin herşeyin hayırlısı olsun benimle. Aynısın valla bende tatlıdan hatta herşeyden tiksindim
Hamideekoc Rosaa21 mmm gerçekten çok uygunmuş ne yazıkki istanbuldayım ben ve bu cuma gidicem ikili teste bakalım cinsiyet netleşir umarım