Zeynebakman Halimeo Merveyzc1661 Kusura bakmayın ancak yazabildim. Alttan muayene oldum. Bir sıkıntı çıkmadı. Nstye bağlandım. Sancım falan yok. Allaha şükür. Doktor normal dedi. Doğuma hazırlanıyor dedi.
Halimeo Valla canım ara ara sancı falan geliyor ama com değil sabah geldi şimdi de geldi ve sertleşme de var randevu yok çıkmıyor yarına kadar devam ederse acile gidecem
Zeynebakman Halimeo acile git en azından için rahat etsin. Zaten son haftalarda kontrol altında olmak lazım. Doktor bana serum taktı sonra benim sancılarım ve sertleşmelerim geçti ama seninki geçmemiş.
Halimeo Zeynebakman ama cnm benim ki sezerayan nst tek yeter alttan korkuyorum ilk gebelik sezerayn olduğu için bu da sezeryan ya oğlum pekisnde koşturup geliyoruz ev işi yemek temizlik ayklarda ödem olmuş hal kalmadı bende valla kaynana ile oturuyorum