Zeynebakman bende de aynı hafta aynı risk aynı belirtiler olmuştu, iyice dinlendim riski atlattık çok şükür, 36 dan sonrası risk değil artık. Şu gelirse kan gelirse ya da bebek hareketleri azalırsa hemen hastaneye gidilmeli, onu dışında doğum sancısı gelince zaten anlarsınız doğum olduğunu yine gidersiniz