Mom54544 Bett_blog bizde de tam tersi eşim beğenmiş bugün bana diyo Umay da olabilir bak düşün diye 😂 adıyla yaşasın inşallah kuzucuk 😊
Seryy Mom54544 mira hoş gelmiyor Bana özüm de öyle anlamsız gibi Umay çok kaba geliyor nedense esila da sıktı artık dış sesten Bi öneri olsun yani dışardan duyulduğunda diye söylüyorum asel çok kibar Bi isim çok güzel. Güneş te öyle.
Mom54544 Seryy özümü halam sundu tekli olarak eşimde değişik buldu olabilir dedi 😏Asel kesin olacak zaten diretiyorum o konuda 😂
Mom54544 Seryy aynı halam Asel e de aselsan dedi ne alaka modern moda 8 sene önce kimse de yoktu ben gayet seviyorum sen özümü nasil seviyorsan diye tepki gösterdim hemen sustu 😏😏
Seryy Aysnn3705 gökçeler çok fena oluyor genelde gök geçen isimli çocuklar Göksu gökhan gökay vs. Bi tane normal görmedim olağanüstü fena oluyorlar 😅
Berra71 Mom54544 kızım olsaydı Beren olacaktı ama erkek olacak ona bende isim bulamadım alında buldum eşimle anlaşamıyoruz bu konuda
Berra71 Mom54544 benimki azer diyor bende eymen diyorum oda yok sadece azer bende madem öyle iki isim olsun bi senden bi benden yok diyor bundan dolayı sinirleniyorum bende. Bence isim koyma hakkı annede olması lazım 9 Ay çekiyorsun her sıkıntıyı sonra doğum. Doğumdan sonra ayyyyy 😀
AysenurAsel8046 Hiç düşünmeye gerek yok ben oyumu ASEL den yana kullanıyorum 😇😀 kızımın adı hiç pişman degılım. Tabi biz yanına havva ısmını de koyduk 🙄 şimdiki aklım olsa sadece ASEL koyardım.
AysenurAsel8046 Eger ki Umay ismi içinize sinmedi ise koymayın derim. Tabi bu bir tavsıye siz bılırsınız 🥰 Saglıcakla gelsın ınsallah kuzucuk
Mom54544 Berra71 aynen bende diyorum o hak benim diye Allah’tan seslenmiyo canım kocam 9 ayı bırak tedavi eziyeti çektim bide seni mi kircam kırmam nasıl istersen diyo ama begenmiyo 😊